wtorek, 15 września 2015

Prolog

Prolog


~~
Obudziłam się w lesie, a wokół otaczała mnie ciemność. Wstałam powoli i obejrzałam miejsce w którym się znajdowałam. Stare drzewa, które dawno nie miały liści. Były otulone tylko przez biały puch zwany śniegiem. Spojrzałam na swój stój, który mnie zdziwił. Miałam na sobie czarną, długą,
wieczorową suknię, oczywiście na ramiączka. Stałam na środku lasu, kiedy nagle usłyszałam szmer, a potem przeraźliwy śmiech. Od razu zerwałam się do ucieczki. Biegłam prostego przed siebie, kiedy na mojej drodze stanął kamień o który się potknęłam. Krzyknęłam z bólu i wiedziałam że już po mnie.Kiedy ciemna postać która wyskoczyła za drzewa pociągnęła mnie za sobą. Próbowałam krzyczeć ale ta nieznana mi osoba zasłoniła mi usta. Kiedy oddaliśmy się od tamtego miejsca. Spojrzałam na mojego sprawcę. Był to blondyn, z malinowymi ustami i tatuażami.
Uśmiechnęłam się, lecz jedno mi nie pasowało. Jego oczy, były czerwone - całe czerwone.
Moje poczucie bezpieczeństwa zastąpił nagle przeraźliwy strach.
Cofnęłam się to tyłu aż wpadłam na drzewo. Chłopak zaśmiał się i zaczął do mnie powoli podchodzić. Aż wreście znalazł się niebezpiecznie blisko mnie.Nachylił do mojego ucha i powiedział:
- Boisz się mnie?- zapytał .
Ja tylko przytaknęłam i spojrzałam ze strachem na niego.
Blondyn był rozbawiony tą sytuacją, nie powiem wkurzyło mnie to.
- Kim jesteś? - zapytałam z zebraną odwagą.
- Twoim czarnym aniołem, który przysporzy ci wiele problemów - powiedział.
Zdziwiła mnie jego odpowiedź, która była dla mnie w tej chwili nie zrozumiała.
- Niall - powiedział i zaczął się oddalać.
Chciałam zapytać chłopaka jeszcze o parę rzeczy, lecz obraz się rozmazał.
Tym razem znalazłam się u siebie w pokoju.W miejscu gdzie czułam się bezpiecznie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamy prolog- Jak wam się podoba ? 
Do następnego ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by violette